Миколаївська верф SMG спустила на воду танкер-хімовоз Emma

 In Морські новини

Миколаївська верф Smart Maritime Group (SMG), суднобудівного дивізіону «Смарт-Холдингу», спустила на воду насичений корпус танкера-хімовоза Emma, побудованого на замовлення голландської компанії VEKA Shipbuilding.

Як повідомила прес-служба SMG, танкер-хімовоз будувався як Nebraska, згодом ім’я було змінене за бажанням замовника.

Згідно з повідомленням, фахівці Миколаївської верфі вдосконалили технологію будівництва судна: складання носових і кормових блоків виробляли кілем догори, що дозволило прискорити будівництво і знизити витрати за рахунок спрощення технологічного процесу. При виготовленні корпусу використано 1,2 тис. тонн високоякісної суднобудівної сталі виробництва Маріупольського металургійного комбінату ім. Ілліча («Метінвест»).

У п’ятницю на Херсонській верфі відбувся спуск на воду аналогічного насиченого корпусу танкера-хімовоза Aimée. Обидва корпуси будуть передані замовнику в найближчі дні.

Танкери-хімовози побудовані за голландським проектом Cavalli. Судна призначені для перевезення нафтопродуктів і хімічних вантажів. Дедвейт танкера складає 5000 тонн. Довжина – 110 метрів, ширина – 13,5 метра, висота борту – 6,6 метра.

SMG і VEKA Shipbuilding B.V. уклали контракт на будівництво двох насичених корпусів танкерів-хімовозів по голландському проекту Cavalli у травні 2018 року. Загальна вартість контракту складає понад 145 млн грн. Урочиста церемонія закладки корпусу першого танкера відбулася на Херсонській верфі SMG 14 червня 2018 року. Закладка корпусу другого танкера проведена на Миколаївській верфі SMG 10 липня.

Історія партнерських відносин SMG з VEKA Group налічує понад десять років. За цей час SMG побудувала для VEKA вісім корпусів танкерів-хімовозів. В цілому для голландського ринку побудовані 12 судів аналогічного класу.

SMG об’єднує Миколаївську і Херсонську верфі, створені на базі ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод» і ПАТ «Херсонський суднобудівний завод». Управляє Миколаївським машинобудівним заводом.

Чорноморський суднобудівний завод має найбільший суднобудівний потенціал в Україні. Для будівництва суден і кораблів водотоннажністю до 105 тис. тонн завод має два похилих стапеля «0» і «1». Поточно-позиційне виробництво спеціалізоване для серійного виробництва суден дедвейтом до 9 тис. тонн. Виробничі дільниці і конвеєр будівництва суден розміщені в єдиній критій споруді довжиною близько 400 метрів.

Херсонський суднобудівний завод спеціалізується на будівництві і ремонті суден, займається виробництвом металоконструкцій і обробкою металу. Підприємство має металообробне, складально-зварювальне, стапельне, трубомонтажне, добудовне, малярно-добудовне виробництво і виробництво з виготовлення виробів машинобудівної частини.

SMG в 2018 році наростила обсяг виробництва у порівнянні з 2017 роком на 92,4% – до 610 млн грн.

VEKA Shipbuilding B.V. входить до складу суднобудівної групи VEKA Group (штаб-квартир – Веркендам, Нідерланди). Група заснована в 1988 році. Спеціалізується на будівництві і обслуговуванні суден внутрішнього судноплавства. У референс-листку компанії – двокорпусні хімічні та бункерні танкери, LPG-танкери, контейнеровози, пасажирські та інші типи суден. VEKA управляє чотирма верфями в Нідерландах – в Леммері, Хусдені, Роттердамі та Веркендамі, а також верфями в Східній Європі і Азії.

Recommended Posts
Запитати

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search