Кнуд Е. Хансен представив новий дизайн круїзного лайнера криголамної експедиції

 In Інновації

Остання розробка від конструкторського бюро «KNUD E. HANSEN» – це круїзне судно для криголамний експедиції з високим ступенем експлуатаційної гнучкості і широким спектром складних конструктивних особливостей. Судно довжиною 144 метра може розмістити 300 пасажирів в 150 ультрасучасних каютах, що пропонують виключні враження від плавання.

Судно розвиває швидкість 17 вузлів на відкритій воді і може працювати в суцільному багаторічному льоду товщиною 1,8 м. Судно має дизель-електричну силову установку і два азіпод-агрегата, кожен по 7,5 МВт. Шість генераторів мають загальну потужність близько 23 МВт і працюють на морському дизельному паливі (MDO) і природному газі (LNG). Є два тунельних підрулюючих пристрої, потужністю 1500 кВт кожний, розташованих в носовій частині, в поєднанні з двухвінтовим компонуванням, забезпечують високу маневреність. Також є великий блок літій-іонних акумуляторів для енергозабезпечення судна в порту, що виключає шкідливі викиди. Дальність плавання на відкритій воді становить 8100 морських миль.

Судно має планування з місцями загального користування, включаючи бар/вітальню, багатоцільовий лаундж, бібліотеку, сувенірний магазин, оглядову зону, тренажерний зал і спа, включаючи панорамний крижаний бар, а також басейн і майданчик для бігу. Судно також має великий тендерний гараж для зберігання “зодіаків” і іншого експедиційного устаткування, яке можна легко запустити через люк на лівому борту. Судно має великий вертолітний майданчик в кормовій частині, де вертоліт може бути спущений в ангар на палубі нижче. Є два службових і три пасажирські ліфти, які забезпечують доступ на всіх житлових палубах. Судно також включає в себе спеціальний вантажний відсік з верхнім люком і системою шлюпбалки для розміщення та розгортання спеціальних експедиційних вантажів у віддалених місцях під час круїзу.

Більшість пасажирських кают мають балкони з видом на океан. Пасажирські каюти оснащені системою KNUD E. HANSEN «Flex Cabin System», яка дозволяє легко змінювати конфігурацію стін кают між рейсами, щоб перетворити один розкішний люкс в дві окремі каюти. Це дозволяє оператору максимізувати прибуток в залежності від конкретного попиту.

Судно повністю відповідає вимогам СОЛАС. KNUD E. HANSEN прагне досягти найвищого рівня живучості при суворому дотриманні вимог безпечного повернення в порт (SRtP) за рахунок включення резервних силових систем, а також безпечних сховищ для пасажирів і допоміжної рульової рубки. Особливу увагу було приділено правилам MarPol, а також Полярного кодексу.

Цей дизайн був повністю розроблений власними силами висококваліфікованого і досвідченого штату морських архітекторів, морських інженерів і дизайнерів KNUD E. HANSEN, які надають першочергове значення безпеки, ефективності та дизайнерської винахідливості.

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Довжина 144,20 м
  • Ширина 22,00 м
  • Глибина борту 3 палуби 9,20 м
  • Осадка проектна 7,00 м
  • Дедвейт 1965 т
  • Льодовий клас ПК3
  • Максимальна кількість пасажирів 300
  • Кількість екіпажу 150

Джерело: КНУД Э. ХАНСЕН

Recent Posts
Запитати

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search